Nejčastější dotazy

Děkujeme, že jste navštívili náš obchod s botami. Zde Vám poskytujeme často kladené otázky a odpovědi, které vám pomohou. Doufáme, že budou jasné a informativní pro vaše online nakupování.


1. Jak mohu umístit objednávku?


A. Zvolte své oblíbené produkty.


B. Klikněte na tlačítko "Přidat do košíku" na stránce produktu a přejděte do košíku.


C. Chcete-li si koupit další zboží, stačí nakupovat na našich stránkách. Nebo se podívejte.


D. V tomto kroku2 potvrďte správně adresu zásilky. A pokračujte v hotovosti.


E. Zvolte prosím způsob platby, který vaše oblíbené,.


F. Poslední krok, jednoduše potvrďte a poté se přesuňte na platební stránku, abyste zaplatili za objednávku.


2. Jak dlouho je odeslání?


Jak obvykle, bude trvat 9-15 dní, než dorazíte na vaše dveře. Kromě toho zpracujeme vaše objednávky do dvou dnů a vyjměte je. Vaše zásilka může být následována online.


3. Jak mohu sledovat objednávku?


Po odeslání objednávky vám zašleme číslo sledování a odkaz pro sledování na vaši e-mailovou adresu. Pokud potřebujete další pomoc při sledování, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu.


4. Pokud je problém s zbožím, který jsem dostal, co mám dělat?


v případě potíží s vaší objednávkou nás prosím kontaktujte okamžitě. informujte nás o problému s vaší objednávkou a dáte vám pokyny.


5.Máte velkoobchodní produkty?


Chcete-li naše výrobky velkoobchodně objednat, kontaktujte nás prosím.


6. Hledám produkty, které na vašem webu nejsou uvedeny, můžete je poskytnout?


V takovém případě nás kontaktujte s fotografií, sériovým číslem nebo číslem modelu zboží. Byly poskytnuty další podrobnosti, nejjednodušší a nejrychlejší vyhledání zboží v továrně.

Vytvořeno v systému OpenCart
snazorem.cz © 2019
Překlad: 1.SDZP družstvo.